.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 13 mars 2011

KANSKE tillbaks!

Hej!
Jag har börjat Panfu igen men jag känner att jag inte har nån ork för bloggen. Just nu skriver jag detta för jag fick lust att blogga efter min långa resa. Jag fick syn på ett mejl från nån som heter Jenny typ. Hon var typ någon Communication Assistant. Hon var från Berlin och pratade engelska. Nu vet jag vilken gata mejlet är ifrån (Eller företaget Young Internet GmbH). Det stod nämligen gatan och Young Internets logga och en länk till hemsidan. Jag tror hon jobbar som typ moderator i Panfu också. Men hon skrev såhär:

Hello,
I’ve been asked to forward a message from Max & Ella. Enjoy!

Och Ella:

Hej Panda!
Eftersom du är en av Panfus riktigt duktiga bloggare, tycker vi att du förtjänar att vara bland de första att få reda på att Panfu har släppt en ny iPhone app!
Vi är jätteglada och alldeles till oss över det och hoppas att du kommer att älska det med! Det heter ’Panfu Jumper’ och är baserat på Panfus populäraste spel Cloud Number 9!


(Orkar inte ta allt) Jag tror hon inte riktigt visste att jag hade slutat på bloggen men men, ska bara kolla datumet på mejlet.... Den 9:onde mars 2011! Alltså 3 dagar innan många andra! Men det konstiga var att just hon skickade mejlet. Att Ella skrev "Duktig boggare" och skickade ut mejlet före till mig, att det kom massa information om Jenny... OCH att det kom massa e-mail adresser med. Nu är jag osäker om någon av dem är någon av era....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥