.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 3 februari 2011

Svar från Ella interljuven!

Heej alla go'a läsare!
Nu så var det dags för svaren från min... Ella interljuv!
Jag slår vad om att ni inte visste detta!
Jag: Om du fick välja ett djur, vilket skulle du välja då?
Ella: En apa kanske, tänk att kunna hänga och hoppa runt bland träden hehe. Eller en söt och fluffig bolly!

Jag: Vilken är din favvofrukt?
Ella: Jordgubbar, så somrigt!

Jag: Hur blev det så att just du och Max fick börja med Panfubloggen?
Ella: Dem frågade oss och vi sa ja! :D Ren tur ;)

Jag: Hur kom ni på det där med "Säkerhet på nätet" sakerna?
Ella: Vi fick en massa bra tips från flera olika ställen och tyckte det kunde va bra att alla fick ta del av den informationen! Det är ju så viktigt! Så Panfu-centralen ordnade det väldigt bra åt oss  . Hur duktiga är ni med säkerheten?
Jag: Jag tycker jag själv är väldigt duktig med säkerheten, har hittils haft alla rätt i Quizen på stranden, har guldmedalj!

Jag: Är det jobbigt när alla står på er och sådant där, när ni är inne i Panfu?
Ella: Det kan bli svårt att svara på alla, vi gör ju så gott vi kan och vill inte göra någon ledsen, men vi älskar att ni är så snälla och gulliga! Så det gör det helt okej att ni står på oss! ;)

Jag: Är det inte lite jobbigt att vara så kända?
Ella: Det kan som sagt va svårt att hinna med allt, men vi älskar er så mycket att det inte gör nåt!

Jag: Om du fick en katt, vad skulle du ge den för namn?
(A): Gizmo.
(B): Silvia.
(C): Zingo.
(D): Smulan.
(E): Fluffis.

Ella: Ojoj, den var svår! Zingo är ju lite coolt, som läsken ;).

Tack för interljuven, Ella! Lite blev redigerat. Förresten, jag har 2 katter som heter Smulan och Zingo! SMulan är svart med oranga tassar och Zingo är grå, ornage, svart, brun spräcklig!
Zingo är en hane och Smulan är en hona! Dem är ca 6, 7 månader och Zingo ska kasteras i morgon (fredag)!
Dem är en blandning av Norsk skogskatt och Maine Coon!
Lite mer info:

Namn: Zingo *********! (* är efternamnet!)
Ålder: Ca 6, 7 månader!
Kön: Hane
Alltid....: Matglad! Går runt och fjäskar ihjäl sig för att få mat, nu när han sak kasteras så får han inte äta.....

Zingo är alltid matglad och älskar mat mer än allt annat! Han gillar att jaga sin lilla blå studsboll och biter gärna på tårna. Han är jättesöt! Vi brukar kalla honom "Hund" för han beter sig som en!

Namn: Smulan Smulis Smulpaj *********!
Ålder: Ca 6, 7 månader!
Kön: Hona.
Alltid...: Gosig. Ligger jättegärna i knät!

I kväll så lekte jag apport med en slimegubbe (hon gillar att apportera!). Jag var trött och gick och la mig i mamma och pappas säng, då jag höra en massa "majuuu, piip!" på raken! Hon lockade fram mig.
Hon tjatar även på att jag ska gå och lägga mig prick 21:00.
Hon ligger alltid på ens mage och spinner söt!
Bilder på smulan:

Och:


Sees!

See u! <'3
MVH Flora! :3

1 kommentar:

  1. Kul intervju! Jag är ganska pettig med detta men vi har 6 Norsk Skog katter, och dom heter inte Skogskatt utom bara Skogkatt! Jag vet men bara för att ingen ska säga Skogskatt på en Utställning om man har det eller så! för man kan inte säga sånt på stan och sånt där..
    Jag ville nog bara säga det.

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥