.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 7 november 2010

Bilder!! Finlands resa och Emely GP!!

Ojj! Vad mycket jag har att prata om! Vi börjar med det första och viktigaste:
På Onsdag så sticker jag, brosan, mormor och morfar ut i Helsingfors (Finlands huvudstad). Det kommer ta en natt att åka dit, sen är vi där under dagen och sen åker vi tillbaks med färjan. Liten resa ;)
Sen så kan jag nu ta bilder på morfars mac genom att trycka på:

Cmd
Shift 
4 (för en liten del av skärmen) eller 3 (för hela skärmen):


Bra att jag kan det nu :) Och Emely (Emely101) har blivit GP! JIIIHHHOO! Såhär ser hon ut:
Fin hon är va? Jag, Emely, Tedde och Emmy har ett band.
Men Antagligen får Tedde spela trummor med Emmy eller spela gitarr, för Emmy vill inte spela gitarr utan trummor. Och Emely spelar vanlig gitarr och sjunger. Jag spelar elgitarr. Ni får gärna komma och titta på oss någon dag ;) Ses sen! Håll höjd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥