.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 20 november 2010

Hej hej!
Många vet att över 15000 klickat in på min blogg. Just denna sekund är det 15733! :P Det är verkligen jättekul att se att så många tycker om den och läser den :) Det finns läsare på min blogg från alla dessa länder:
Sverige: 13 978
Finland 576
USA 345
Tyskland: 567
Kanada: 154
Barsilien 67
Storbritannien 123
Norge 368
Ryssland 123
Spanien 97
Lettland
Argentina
Moldavien¨

M.M!

Har inte ens förskökt att räkna... Är det mer eller mindre? Måste ta fram miniräknaren.... Äsch, hittar ingen. Hoppas det är mer en 15733!
Och vet ni att det är mest mäniskor som använder Windows, och att det är flest som använder Internet Explorer när dem kollar på min blogg!

1, Internet Explorer!
2, Monzilla FireFox
3, Google Chrome
4, Safari
5, Jakarta Commons-HttpClient
6, Opera
7, Java
8, Version
9, pythumbnail.py
10, Flock

Vilken använder du?

1, Windows!
2, Macintosh
3, Other Unix
4, Mac OS
5, IPhone
6, IPod
7, IPad
8, Linux
9, Windows NT 6.0
10, PlayStation Portable

Vad använder du?

Under denna vecka har folk från dem här länderna kollat på min blogg:

Sverige
USA
Finland
Tyskland
Norge
Nederländerna
Storbritanien
Moldavien

Under denna månad har folk från dem här länderna kollat på min blogg:

Sverige
USA
Finland
Tyskland
Norge
Nederländerna
Storbritannien
Moldavien
Lettland
Brasilien
Argentina

Idag har Sverige och Finland kikat in, och även nu ser jag att dem läser bloggen ;) Jag har koll :D Sees sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥