.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 13 november 2010

Lite olika...

HEJ!
Jag är hemma igen, jiihhoo! Jag har haft en skön resa... Som ni ser har jag fått Rosabandet sär uppe i hörnet. Vill ni också ha det? Då kan jag hjälpa er alla blogger.com bloggare! Det är jätteenkelt.

1, Kopiera denna kod:
<script type="text/javascript" src="http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js"></

2, Tryck på "Lägg till en gadet" på layuot.
3, Välj gadet. Välj HTML/JavaScript.
4, Klistra in koden i gadeten och tryck på spara.

Då får du en sån här:
Perfekt. KÄLLA!
På Panfubloggen så finns det hjälp hur man gör en mysig lykta nu i kalla vintern.
Idag träffade jag några kompisar i Panfu. Här är vi:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥