.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 5 november 2010

Snabb meddelande!!

Hej alla!
Sorry att jag inte har skrivit... Och om någon tror att jag är ledsen för att jag inte kom med i bloggstaffeten kan jag säga att:

Det spelar INGEN roll för mig längre! Verkliga livet är viktigare... Men lite tråkigt var det!


Min bästis Emmy fick ju klubban ;) GRATTIS!

Jag håller på att skäna i hop 400 kr till........ PROJEKT RENGSKOG!
Jag ska köpa en rengskog (tyvärr bara lika stor som en fotbollsplan)! Men den räddar ändå små fåglar och sånt.... Men jag har en liten lista på hur jag ska göra:
 WWF INFO: WWF står för "word wildlife fonden. Pandan är deras loggo. Dem hjälper t.ex pandor och andra fridlysta djur.
Sees hoppas jag ;) Kanske... skriver i övermorgon eller i morgon :)



/Flora

1 kommentar:

  1. Du är så klok:) Jag älskar din blogg!!! Tycker den är bäst för du skriver så bra!!!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥