.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 23 april 2010

Bobby hemma

Hej! Kommer ni i håg Bobby? Han är hemma igen!! Hej alla pandor och människor! Jag är tillbaks!
Emm... Jag med! Hej Flora! Jag har köpt glass! Men oj, Bobby och Joline! Japp, det är vi! Vi ska vara här i dag och i morgon. Jag har hört om Bonez och Pokopetsen. Bonez är så elak!! Jag fattar inte hur han kan göra så! Precis. Jag fattar inte heller. Men nu har han hamnat i Panfu någonstans. Kom ihåg att akta er för han är fortfarande ute efter er. Det kommer bilder sen men just nu ska vi sluta.
Hejdå! Hejdå! Hejdå! Hejdå!



/Bobby Flora Flora555 & Joline:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥