.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 5 april 2010

Konstigt

Hej! Jag var inne på Club Penguin alldeles nyss. Det var konstigadagen där. Eller konstigaveckan. Fast jag hann bara ta en bild där ifrån. Det var en bild på ett ganska roligt ställe. Man skulle fylla i en tavla med snöbollar/färgballonger. Dom snöbollarna blev sen färgballonger som blev till olika färger, och så fyllde man på tills tavlan var fylld. Och i skogen var allt upp och ner. Och vissa träd hade rasat omkull. Men allt tog slut efter jag fick till den här bilden så jag hann inte mer:( Här kommer bilden:
Fin va? Jag tyckte den blev ganska fin:) Håll höjd på er alla pandor!


/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥