.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

onsdag 14 april 2010

Petpetpark

Hej allihopa framför datorn! För några månader sen hittade jag ett spel som heter Petpetpark (Jag har glömt att skriva det på bloggen). Jag har gjort en ny figur som heter Panfuflora men själva djuret heter Majsan. Här kommer en bild:
Fin va? Jag förstorade den ganska mycket. Majsan är en riktig prinsessa över Petpetpark med sin guldspira och sin guld t-shirt och med den gula papperskronan. Förresten, jag vill veta vad ni saknar på min blogg. Så skriv jättegärna en kommentar och berätta vad som ni tycker saknas på min blogg.


/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥