.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 26 april 2010

Tävling

Hej! Jag ska ha en tävling! Den ska heta "Hitta bilden". Den tävlingen går ut på att jag visar en bild i det här inlägget och sen ska ni försöka hitta den bilden någon annanstans här på bloggen. Sen kommenterar ni vart ni har hittat bilden, vad det inlägget heter och vilken månad jag publicerade det. Här kommer bilden:
1 pris är: Veckans panda i 2 veckor. 2 pris är: Bli intervjuad. 3 pris är: Bli med på en bild till ett inlägg. Lycka till!!



/Flora:)

3 kommentarer:

  1. du i det spelet ville jag bli din vän så om du får ett brev i berlådan där det står att Emely vil bli din vän tryck ja så är vi vänner där!

    SvaraRadera
  2. hej kan vi bli vänner sök på ebba
    mvh/avrilpanda
    psst hon är en hund anars sök på jordgubbar
    nyckelpige spelet och
    rosa och hund

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥