.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 1 maj 2010

Bloggfan

Hej allihopa! Förlåt att jag inte har skrivit på länge!! Det har kommit nya funktioner till Panfu, mer om det kommer i nästa inlägg. Men igår var det gulpandadag och leveldag! Jag har varit guldpanda så jag hade många kläder! Jag var nere i undervattensskolan och där var William578 från bloggen Panfumorot och Piffa! Piffa är ett bloggfan till mig! Här kommer en bild:
Fin jag var va? Nu har jag 4 bloggfan som jag har träffat i Panfu! Antonio Alexander2000 Nimsen och Piffa! Yippeyy!! Plus att idag var jag på kattutställning. Jag såg en katt som såg ut som en leopard. Den katten hete Bella, jag röstade på henne.



/Flora:)

1 kommentar:

  1. Hej Flora555!
    Kan du träffa mig i Pandasia eller Bollywood
    någon gång?

    /Piffa!!!!!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥