.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 17 maj 2010

Vardagliga och söta kläder

Hej på er! Jag har inte skrivit på ett tag så jag ska gottgöra er med ett par fina Panfu modetips!! Tyvärr finns det bara tjejmodetips men killarnas kommer i ett annat inlägg. Här kommer modetipsen.
Detta är vardagliga sommarkläder för guldpandor.
Det som behövs är:
Håret som är på bilden eller valfritt toffshår.
Helst tröjan på bilden, annars den svarta.
Vilka jeans som helst, men helst dom på bilden.
Vilken panda färg som helst.
Helst inga skor, men ni kan ta sandaler.

Detta är söta vardagliga och skolkläder för oguldpandor och guldpandor.
Det som behövs är:
Skol tjej- eller killskor. Andra skol- eller vardagliga skor funkar också.
Tjejtröjan eller någon tröja som är blå med krage.
Killbyxorna eller några andra blåa byxor.
Skoltjej håret eller något annat valfritt hår med toffsar.
Färgglad pandafärg.

Pröva gärna modetipsen. Dom passar väldigt bra på pandan. Det lovar jag! Håll höjd!



/Flora=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥