.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 23 maj 2010

Lola666, min andra panda

Hej! Igår fick jag en ny panda. Lola666. Jag hade en som hete det förut men hon tog jag bort så nu har jag en annan Lola666. Lola kommer också skriva på bloggen som jag. Fast med mörklila färg. Jag skriver ju med svart. Här kommer en bild på henne:







Snygg bild va? Där sitter hon och har picknick. Helt rätt! Jag heter Lola och är på level 6 i Panfu. Jag älskar fotboll och spelar det varje dag i Panfu! Jag är 1 år. Jag kan inte säga r man jag kan stava till det. Lola är rätt så ny i Panfu. Hejdå!!



/Flora=) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥