.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 2 maj 2010

Nimsen och jag

Hej allihopa! Idag gick jag igenom alla kommentarer, kommentarerna är jättesnälla! Många skriver att den är en sstörsta fan, då blir man riktigt glad! Jag har inte fått så många frågor på ett tag, jag vill jättegärna ha fler frågor som jag kan svara på, som t.ex om Panfu, bloggen, hur man gör bilder, hur man lägger till röstningar och allt annat! Idag träffade jag Nimsen i Panfu! Jag blev överraskad fast även jätteglad! Här kommer en bild på oss:
Fin va? Jag älskar att träffa bloggfans och vänner som man inte har träffat på ett tag! Om ni vill träffa mig i Panfu skriv det här i en komentar här på bloggen: tid, datum, server, ställe, då kommer ni säkert få träffa mig ;)




/Flora:)

1 kommentar:

  1. Jag vill jätte gärna träffa dig jag lovar!!!!!!
    PS jag ääälskar din blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥