.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 9 maj 2010

Clubpenguin

Hej alla glada pandor och mäniskor! Den här bloggen ska ju mest handla om Panfu men i bland lite om Clubpenguin och andra spel. I någon vecka kommer det vara medeltids tema i Clubpenguin. Det är slott, trollkvinnor och trollkarar, prinssesor och en massa mer! Jag har vartit inne på min pingvin och gått runt i hela Clubpenguin! Här kommer en bild:
Fin va? Det var häftigt att se allt! Nu måste jag sluta för jag ska skriva ett inlägg på min andra blogg. Hejdå!!




/Flora:)

1 kommentar:

  1. Hej! Jag gillar båda dina bloggar. De är båda jättebra!
    Kram Jossan

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥