.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 22 maj 2010

Gp dag

Hej! Igår var det guldpanda och leveldag!! Det var så sent när jag tog bilden i gå så jag han tyvärr inte göra ett inlägg här på bloggen. Här kommer en bild på mig på gp dagen:
Det var jättekul! Jag har varit gp så jag hade många fina möbler och kläder. Jag tycker om gp dagare för så är alla guldpandor. Bloggn har trasslat lite det var därför jag inte kunde blogga mycket i går. Aja... Vi ses!!



/Flora=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥