.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 27 maj 2010

Ny text

Hej! Det har kommit ny text i Panfu. den har varit där ganska länge. Det är typ Arial eller Veranda. Där det står Arial och Veranda fyllde jag i med den text sorten. Villket tyckte ni det likande mest, kommentara!?? Här kommer en bild:
Snygg text?? Förresten tyckte ni att jag var fin i kläderna?? Jag tyckte jag var jättecool. Undra varför dom bytte text i Panfu? Jag hörde någon konstig låt när jag gick till ladan, typ: Didi lala mimi la.... Det var läskigt och konstigt! Hejdå vi ses!



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥