.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 6 maj 2010

Jay-Pea

Hejsan alla glada pandor och människor framför dataskärmen!! Jag har tyvärr glömt att skriva om Jay-pea äventyret (för er som inte vet om det: Jay-Pea har blivit sjuk och kan inte prata riktigt)! Första symtomen var förkylning, andra var snuva, den tredje var feber och den fjärde var kli i näsan. När man har gjort klart allt för man en snygg dräkt! Och just nu håller dom på att bygga om staden! Här kommer 2 stycken bilder:


Fina va? Byggarbetaren Manny sa att nästa tisdag ska den nya staden vara klar! Ska bli spännande att se hur det blir! Han sa att det ska bli modernt. Jag hoppas det blir fint!! Håll höjd!




/Flora:)

1 kommentar:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥