.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 23 maj 2010

Guldpanda, igen

Hej, hej, hej!! Jag är över lycklig! Jag är gp igen, i 6 månader. Jag har varit det så jag har många kläder. Åhh vad kul det är!! Jag vill säga förlåt till Jp för att jag inte träfafde henne i Panfu. men hon kanske inte läser bloggen. Men om du ser henne hälsa från mig Lola666 att jag inte hade tid. Här kommer bilden:
Fin va? Jag älskar att vara gp! Några kom med på bilden. T. ex Tea_100. Skriv gärna en kommentar til lboggen och gratta mig för det nya gpt! Hejdå!!




/Flora:)

1 kommentar:

  1. va kul att du är gp igen! grattis!
    Kram! Jossan

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥