.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 28 maj 2010

Bubbelparty

Hej alla pandor & mäniskor! Jag hade tängt att visa er bubbelpartyt i Panfu! Varje timme sjunger Stella en jättefin sång och alla pandor diggar den. Jag har hört den och sett när Stella sjöng den men jag han inte ta en bild. Här kommer en bild när inte Stella står på scenen:
Snygg bild va? Jag tyckte scenen var sååå cool. Om man trycker på bubbelmaskinerna i hörnen på scenen kan man inte prata. Det kommer bubblor i stället. Skit coolt!




/Flora:)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker din blogg äääääger!!!! Den är så himla fin!
    Tyra

    SvaraRadera
  2. Tack Tyra!! Skriv gärna en fråga till frågor och svar här i bloggen! Hejdå!

    /Flora

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥