.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 2 maj 2010

Vykort 1 från lägret

Tja! Idag har vi fått ett vykort från Flora! Kolla:

Hej allihopa! Jag har det bra här nere! Jag fick en häst som heter Peppo han 165 cm och är jättebra på Western! Western är cowboy ridning. Peppo är skäck och är 7 år gammal. Jag är i Mexico, och just nu sitter jag med några pandapolare och äter glass. Håll höjd!

/Flora:)


Hon verkar ha det bra i Mexico. fast jag tycker om Street dance mer en ridning. Måste sluta! Vi ses!




/Emmy!♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥