.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 30 maj 2010

Littlestpetshop.se

Hej! Idag har jag varit inne väldigt mycket på Littlestpetshop.se. Jag har varit inne i Panfu lite grann och där var partyt slut. Jag har lekt med min Littlest pet shop VIP som kallas Renis. Viparna har ett litet djur med sig i Littlestpetshop värden. Om ni inte har ett littlestpetshop gossedjur men vill spela ändå kan ni skapa nytt konto genom att trycka på "gästkonton". Då blir man en söt liten hund som är vit med svarta blommor lite över allt på kroppen. Här kommer en bild på min LPS Renis och hennes mini- VIP vän Lillan:
Fin bild va? Renis är såå söt! Och hennes VIP-vän Lillan är också söt. Det står villket hennes favvomat, favvospel och favvofärg är! Renis är en tjej som är 6 månader gammal och hennes favvofärg är lila, rosa, skär. Gå in på: http://www.littlestpetshop.se/.



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥