.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 1 juni 2010

Panfu makeover

Hej! I dag när jag var på skolan hände något hemskt..... En kille i min klass ramlade och slog sig i en järnsak i klasssrummet. Han svimmade och låg där på golvet och lät så här: Ehhh öhhh ähhh..... Hans ögon hade liksom vänt sig så man såg nästan bara vitt. Jag började gråta för det såg så hemskt ut. Vår lärare märkte inte det dom första sekunderna men sen så såg hon det efter typ 3 sekunder. Hon skrek: Herregud! Hämta hjälp!! Jag sprang gråtandes ner för trappan där skolbibloteket var och där resten av klassen var. Jag skrek ...... har svimmat! Alla far upp för trappan. Han blödde hemskt mycket. Men nu är han på sjukhuset och syr igen huvudet. Men jag har inte bara gråtit i 2 och en halv timma. Jag har spelart Makeover i Panfu. Här kommer en bild:
Snygg hon vart va? Fast hon skulle vara finare utan sminket och smyckena. Jag darrar lite nu efter vad som hände på skolan. Och Klara_cool som heter något annat på riktigt går också på min skola. Fast hon var på semester som tur var. Så hon inte behövde se det här. Och till dig Klara: Jag skickar en kommentar till din blogg vem som det var som svimmade. Du godkänner den inte så är du snäll!



/Flora:)

4 kommentarer:

  1. Aaj! Det gjorde nog ont, jag ska INTE godkänna kommentaren som du skrev, för
    du vill ju inte att dom ska se han/hennes
    riktiga namn.

    SvaraRadera
  2. Usch vad hemskt! Jag skulle börja darra och rysa om jag fick se på det..Vilken tur att hon/han inte hände något HEMSKARE!

    Mvh Duncen

    SvaraRadera
  3. vet ni vad för några dagar sen hade en pojke i feman astma och efter ett tag kunde han inte andas dom ringde till anbulansen och den kom det värsta var att de kunde varigt väälldiiggt farlingt han kunde dött jag blev ledsen när fröknarna sa det

    SvaraRadera
  4. en i skolan hade astma och kunde inte andas dom ringde till abulansen och det värsta var att han kunde dött men jag tror atthan klarade sig men han fick endå åka till ni vet sjuk huset.
    mvh /er avril-panda

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥