.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 10 juni 2010

Panfunytt, Fotbollen är igång

Hej och välkommen till Panfunytt! En ny kategori i bloggen! Här i PN (Alltså Panfunytt) kommer jag berätta nyheter från Panfu. Nu blir det fotboll i någon vecka. Man kan vinna fina priser. T.ex kläder, möbler och så vidare. Här kommer en bild:
Jag tävlar för England. Det står Brasilien där nere men det är fel.
Det här bild på en prislista. Och så matcherna. Mitt land som jag tävlar för är England. Jag ska möta min bror. Vi ska spela England mot vad hans land nu heter. Här kommer en bild:
Så där ser fotbollsplanen ut. Nu måste jag sticka...... Jag ska spela match mot min brorsa. Hejdå och tack för du läste Panfunytt!



/PN Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥