.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 6 juni 2010

Årets fest

Hej! Idag träffade jag Bubba (Bubbahoffa). Vi bestämmde oss för att årdna en fest. Och nu så har vi haft den. Vi har haft jättekul. Jag träffade massor av nya kompisar och Emely101 från bloggen Pandakul. Här kommer bilden på mig och Bubba när vi hade bestämmt festen:
Snygg va? Vi pratade och babblade och sen var det dags att hämta folk. Och sen dansade vi. Här kommer en bild på när festen nyss hade börjat:
Snygg va? Jag var utklädd till vampyr en liten stund. Sen tog jag på mig mina vanliga kläder.Här är en bild på mig och några kompisar:
Snygg va? Fapos ansikte blev lite ros men sånt kan hända. Vi hade i alla fall jättekul. Det här blir defenetift årets fest!! Emely ska också lägga upp bilder på hennes blogg. Och Bubba ska lägga upp på hennes blogg. Hejdå!!



/Flora:)

1 kommentar:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥