.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 28 juni 2010

KP-webben

Hej igen! Jag var inne på KP-webben och tog några bilder. Jag prenumererar inte på KP. Jag är bara med på hemsidan. Här kommer en bild på hur jag ser ut där:
Visst är jag fin?? Jag heter Flora556 där. Flora555 var upptaget:( Här kommer en bild på min skrubb:
Fin va? Hästen på bilden heter Bruno och hunden heter Goldie. Skrubben är som ett hus. Man kan låsa upp mer rum. Här är en bild på min andra skrubb (hage):
Fin va? Det bruka slå ner blixtrar i trädet. Därför är det en skylt! Min häst heter Love och igelkotten Igge. Och här är en bild på hur det ser ut där uppe nästen längst upp:
Ibland ser det anorlunda där uppe. Men just nu ser det ut så där uppe. 




/Flora:)

3 kommentarer:

  1. Flora, vi ses i panfu .kl 15.00 i san prafu på bollywood om det är fullt så bollyland.
    annars nån annan server.

    SvaraRadera
  2. en panda på panfu :D28 juni 2010 kl. 18:02

    hej flora jag har också kpwebben jag heter popmelody jag kan adda dig!

    SvaraRadera
  3. Kul att veta vad du heter på KPW! Jag heter missVERA

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥