.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

måndag 28 juni 2010

Heeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!

Heej! Jag har varit borta ett litet tag till. Idag är det äntligen dags för bilderna! Jag sitter i min nya lägenhet. Våran nya lägenhet är 180 kvadrat meter och den har 5 rum och kök. Här kommer några bilder:
Cool eller vad tycker ni? Jag har mycket finare bilder i mappen på mammas dator (som jag är på nu). Jag har lärt mig att ta bilder på den här datorn. Och jag använder ett mycket lättare program för att hålla på med bilderna. Här kommer en till bild:
Snygg eller vadå? Programet funkar så man kan ta bilder i olika former. T.ex hjärtan. Vi ses så länge. Jag menar vi ses kanske senare idag. För nu ska jag blogga väldigt mycket. Blogga ikapp.



/Flora:)



P.S Har blivit medlem på KP-webben. Visar bilder där i från i nästa inlägg;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥