.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 13 juni 2010

En sommar hälsning

Hej! Äntligen har sommarlovet börjat och här får ni en hälsning från Flora555 (alltså jag) och Flora567:
Hej! Även fast jag har varit på bloggen en dag så ska ni få en sommarhälsning! Jag hoppas ni tittar in på bloggen mycket och tar det lungt i sommar. Vi kommer ta någon paus för bloggen i sommar för min panda familj ska åka på semsester. Men jag önskar er en riktig glad sommar!! /Flora567♥
Jag! Själva pandan som det handlar om önskar er en fantastisk sommar! Själv ska jag flytta och åka på semester så det kan bli några blogg pauser men så fort allt är slut bloggar jag på! Det här är inte sista inlägget för i sommar men ni kan ändå få en sommar hälsning. Ha en bra sommar och bada mycket!! :) /Flora555:)


Ingen bild:

Tack för att jag fick jobba på bloggen och för att ni har stöttat mig vid jobbet på bloggen. Glada sommar hälsningar Bobby:)

Ingen bild:

Tack för ni har stöttat mig på jobbet vid bloggen. Jag har haft det trevligt här på bloggen! Jag önskar er en bra sommar! /Jossan☺


Tack för att ni har varit så bra på att kommentera! Det kommer blir lite färre inlägg i sommar men det här var sista inlägget för idag. Ni har verkligen hjälpt mig med bloggen! Mina vänner har stöttat mig. Jag vill säga tack till: Emely101, Klara_cool, William568, Antonio, Alexander2000 och en massa andra pandor! Tack för ni har varit med på bilder, ni har kommenterat, ni har varit med på sagor och kommit på ideer till bloggen! Ha en riktigt bra sommar nu! Vi ses i morgon!



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥