.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 13 juni 2010

En ny gäst på bloggen

Hej! Idag så fick jag ett brev. Det stod att Jossanliten hade ramlat från ett träd och ligger på sjukhuset. Ingen vet om hon kommer klara sig. Men vi har en ny panda på bloggen. Flora567! Här kommer en bild på henne:
Visst är hon söt? Hon är 5 år. Och Boby kommer nog gilla henne. Och Boby är här i dag! Ja.. Jag är här på bloggen igen. Jag har inte hälsat på på ett tag så jag tänkte att jag kunde det. Cool blogg! Jag fick min klänning för jag köpte den i klädtidningen i Pandanda. Och gul är min favvofärg! Och jag har gula skor också. Och ni vet Sheris i Panfu hon är med i Pandanda. Jag träffade henne idag. Hon heter Sheris där. Jossanliten kanske ska sluta med bloggen... Och kanske flytta från Pandanda till ett ställe som heter Perlunda. Och jag ska ha 2 sagor på bloggen. En om Pandanda och en om Panfu.


/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥