.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 5 juni 2010

Krucio

Hej! Idag har jag varit och förvandlat bollen i simbassängen till en färgglad boll. Jag märkte att man får kläder varje gång man svarar rätt på frågan. Hoppas Krucio ger upp snart! Undra hur det hade varit om Krucio styrde över Panfu. Allt skulle nog blivit tyst och grått. Ingen panda skulle leka. Här kommer en bild på Krucio:
För mig har Krucio väldigt kort skägg. Han får mindre kraft när skägget åker bort. Och i dag i maskinen så fick jag månbyxor. Dom var ljusblåa med stjärnor på. Här kommer en bild på maskinen:
Maskinen är rätt så stor. Man blev lite överaskad när man såg den. Fast den var väldigt cool också. Jag har fått månskor, månmössa typ och månbyxor. Undra vad jag får i morgon. Kanske en tröja.... Hejdå!



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥