.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 6 juni 2010

Godis topp 3

Hej! Jag älskar godis. Gör ni?? Jag  äter minst en av mina favvogodisar på fredag och lördag. Idag ska jag visa mina favvogodisar. Dom är jättegoda. Här kommer dom:
Rollo är seg kola. Den är ganska hård och seg men man får tugga och suga mycket innan den smälter i munnen. När den har smält får den en fantastisk smak!
Jättegott godis! Det kappar in på Rollo. Det är jättegoda bläckfiskar som smakar lite olika. Färgen avgör smaken. Dom är lite sura också. Men en fantastisk smak!
Ett väldigt gott godis. Den smakar hallon och lakrits. Den är väldigt mjuk att tugga.

Vad det ett bra val? Jag tycker jättemycket om dom. Särskilt Rollo. En seg kola....... Gott! Hejdå!



/Flora:)

2 kommentarer:

  1. Bra! Nu vet jag vilka godisar jag ska överraska dig med nästa gång vi ska ha fredagsmys. Jag som trodde att dina favoriter är broccoli och brysselkål;)
    Kram! Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, du Flora! Du tycker ju om godis! :)

    //Klara ♥

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥