.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 5 juni 2010

Tävling

Hej!!! Idag ska jag ha en tävling. Det är en bild och så ska ni gissa vad jag är. Men det är inte bara på tävlingen. Jag är det alltid i Panfu. Kolla in bilden:
Vad är jag? Här får ni några ledtrådar: Min favvofärg har tre bokstäver. Jag dricker helst än speciell dryck.  Jag har gärna solglasögon. Jag är väldigt känslig mot ljuset.
Kan ni komma på? Fundera länge så kanske ni kommer på. Men jag skriver inte på bloggen vad jag är. För det är hemligt! Hejdå!



/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥