.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 7 maj 2010

Wooby VS Pokopet

Hej alla glada pandor och mäniskor!! Jag har bestämmt mig för att göra en till tävling! Den tävlingen heter: Wooby VS Pokopet. Min Wooby Easter och min Pokopet Woody har börjat bråka om vem som är sötast. Och jag kan inte välja, så jag vill att ni avgör det! Här kommer dom 2 deltagarna:
Woody tog jag bara en halv bild på annars skulle det ta för stor plats. Jag lägger in en röstning på sidan där ni för rösta. Vi ses!!




/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥