.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 1 april 2010

Yiippiiee

Heej!! I dag har det varit jättekul, vi har haft Påskpyssel på skolan och det är Påsklov och det är GP dag i Panfu!! Yippiee!! Förresten, jag hade deltagit i Nordens största rittävling! Jag kom på andra plats, men idag fick jag ett mejl så stod det att jag hade vunnit ett specialpris! Det ingick att man fick åka kryssning (gratis) till Finland, och jag fick bo på ett Spa hotell (gratis), och att jag får gå till Muuminhuset (gratis)! Här kommer några bilder:
Så beskrev dom min teckning och där är teckningen och här kommer en från GP dagen i Panfu:
Coolt va?? Tove Jansson är den som har gjort Muumin. Hejdå!!

/Flora:)

1 kommentar:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥