.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 16 april 2010

Gpdag och fiskar

Hej alla glada mäniskor och pandor framför datorn! Idag är det gp och leveldag i Panfu!! Yiippiie!! Och om man hade varit inloggad den här veckan fick man ett akvarium med fiskar eftersom Eloise inte kom och gav en Pokopets. Och idag fick man en pressent i prylmaskinen! Världens bäst Panfudag! Här kommer några bilder:
Det längst upp är fiskarna och det näst längst ner är det som man fick i prylmaskinen och det lä´ngst ner är jag på gpdagen. Håll höjd alla glada mäniskor och pandor!


/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥