.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 22 oktober 2010

En snabb fråga.

Hejsan!
Ni som inte har Google Chrome undrar säkert varför jag valde just den som min favvo-Internet grejs... Ett svar:

Ni undrar kanske: Varför valde du Google Chrome?

Svar: För att Google Chrome är så himla mycket snabbare än Safari, Explorer och Monzilla Firefox. Jag testade på Explorer och då gick det 6 sekunder så var Internet uppe. Sen så testade jag Google Chrome, det gick det 1 sekund sen var den uppe. Jag testade att komma till min blogg snabbast. Google Chrome vann med 2 och Explorer förlorade med 13 :S. Inte bara det... Om man stavar fel så blir det ett rött streck under så får man välja på korrekta ord eller spara ordet så att det inte finns ett rött sträck under. Just nu använder jag Google Chrome!  Ett tips: Ladda ner Google Chrome!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥