.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 1 oktober 2010

Jakob har startat en styl-firma!

Hej allihopa!
Ni läste nog det mesta på "titeln". JAKOB har startat en styl-firma. Allt började genom att Emmy hade tröttnat på sin stil, så fick JAKOB styla henne. Och det blev jättebra! Så....... Ja, det kom typ hundra tusen till skönhetssalongen och ville bli stylade, och han bara stylade och stylade.... Han blev behandlad som Panfu_Max! Jag fick oxå ganska många frågor..... Men mina bilder från JAKOB:s styl-firma har försvunnit i datan, så jag har inga bilder från det :( Men ni skulle bara SETT! Det var jäääättteeemånga där! Men idag är jag sjuk igen, så jag har liite bilder från Smashing Panckes i Panfu. Och föressten:
Grattis Max!!!!
Japp, grattis Max!!! Ellas favvo låt som Smashing Panckes har gjort är: Hero. Undra vad Max e...? Men aja. Jag säger det en gång till:
Grattis Max!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥