.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 29 oktober 2010

Hej från mig!

Hejssan allihopa!
Jag skriver på mormos Windows, fattade NOT på morfars Mac.
Här är en bild från oss:
Det är en liten del av deras trädgård. Jag har ju en hel äng ;) Och dem äger lite skog..... Och så lite mer av en sån där "vanlig" trädgård. Sees så länge :) Håll höjden.


MVPH Flora


P.S Sorry för att jag inte har den där /Flora skylten. Mormor har ingen Paint på sin data. Och flygresan gick toppen, jag var lite rädd först! Men det funkade helt okej.

2 kommentarer:

  1. Vill du vara med på Utmanings tävlingen på min blogg?

    Jag deltog ju i din tävling :)

    SvaraRadera
  2. Flora vill du bli med på min tävling på min blogg jag var ju med på din :)

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥