.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 28 oktober 2010

Hejdå :( :)

Hejdå....
Ja, jag menar allvar. Jag ska sticka till Stockholm i ett flygplan om 30 minuter. 
Kanske skriver i morgon... Jag har fått in 2 fina bilder från er ;) Men ni hade så lite tid på er. 
Ni kan fortsätta mejla in bilder till mig. Mejl-adress: Flora.panfu@gmail.com. Dem behöver inte vara Halloween bilder, utan dem kan vara fansbilder, pandabilder eller någon bild på erat husdjur :) Här är dem fina bilderna från Emely101 och Emmy_10:

Emely101s bild: En fin bild på en ond panda.
Emmy_10s bild: En fin bild med mycket innehåll.
Fina va? Jag tyckte jättemycket om dom! Tack Emmy_10 och Emely101 för dessa fina bilder. Hejdå måste jag tyvärr säga nu. Vi sees kanske i morgon! Håll höjden (som mitt flygplan ska göra :P) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥