.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 26 oktober 2010

Lite olika saker..

Hejssan!
Idag har jag rätt mycket att skriva om.. För det första var jag hos frisören idag! Så himla skönt azzå! Hon klippte så jag fick lugg, hon klippte bort topparna, hon gjorde så det såg längre ut än innan, hon satte mitt hår i ett vattenbad och tvättade det med schampo som luktade godis, hon tog in rosa och blåa slingor i mitt hår :) Jag gick på Cafe med mamma, jag köpte ansiktsprodukter som t.ex ansiktsmask :) Mmm... Jag blev bortkämd för en dag xD! Riktigt skönt! 
I över morgon så åker jag flygplan till Stockholm. Jag ska vara hos mormor och morfar, min morbror, mina kusiner, min farfar och farmor i 2 veckor! Jag kommer sakna er jättemycket! Jag ska försköka blogga så mycket jag kan medans ;) Jag anmälde mig till Bloggstaffeten etapp 3 på blog.panfu.se! Panfu idag: 

Nya kläder:
Bonez är tillbaks! Logga in i kväll och kolla i slottet....
Det har kommit ny startsida på Panfu:
Och sist men inte minst, en bild på jag och några bloggfans vid namn, Pandatedde och Emely101:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥