.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 26 oktober 2010

Rit tävling på bloggen!

Hej!
Nu har ÄNTLIGEN min mamma gått med på att jag ska få ha en rit-tävling på bloggen! Tänk på att den MÅSTE avslutas i över morgon. Ni ska göra en Halloween bild! I fall ni vill måla en Halloween kostym på en panda kan ni kopiera denna:
Okej! Här är min mejl: flora.panfu@gmail.com! OBS: Tänk på att skriva ert Pandanamn/riktiga namn!
Jag vill INTE ha mejl som ikke angår tävlingen... Jo, kanske nån annan fin bild eller nåt sånt. Men INTE  dumma mejl! Dem är puts väck borta och du får en utskällning av mig! Lycka till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥