.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

söndag 24 oktober 2010

Några länkar...

Tja!
Igår fixade jag till min koja för mitt.... HALLOWEEN DISCO!     Halloween discot blir tyvärr inte av... Det är inställt...

Och kolla vilken cool grej jag hittade om min blogg:
Hehhe...Jag googlade och jag hittade 8-14 sidor där det stod en massa tips om min blogg och sånt :O Thx alla som har tipsat om min blogg. Nu ska jag tipsa om era bloggar:

Ella och Maxs blogg
Emely101s blogg
Emmy_10s blogg
Pandania00s blogg
_Edward_ och Bongos blogg
Lomises blogg
Pomis_10s blogg
Bubbahoffas blogg
Fannys blogg
Pomis blogg
BlackWhite100s blogg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥