.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 5 oktober 2010

Tack, jag har mitt självförtroende tillbaks!

Hej allihopa!
Jag är på mycket bättre humör nu. Tack vare era snälla kommentarer. Jag slutar inte! Som tack får ni en mini-saga om min Littlets Pet Shop djur i LPSO. Den är en nyckelpiga och heter Muffin! (det är bara en mini saga!)
Det var en gång en nyckelpiga som hette Muffin, hon bodde i Kattköping, i ett litet hus vid havet. I Kattköping låg alla butiker. Modebutiker, mjölkbarar, mataffärer och salonger. Man kunde åka på en val som hette Guppy till Vifteborg, där dem mest av hennes vänner bodde. I Vifteborg fanns det mer parker och mindre butiker. Idag skulle Muffin träffa sina vänner Cornelia, Cup Cake, Choko och Mjau. Maju var Muffins bästa vän! Nu börjar själva historien:

Muffin var ute och gíck. Hon hade tråkigt och visste inte vad hon skulle göra. Hon gick in i modebutiken som heter Glammriga stilar och hittade en söt kjol. Kjolen var ljusblå med gula kanter. Hon köpte den och bytte om till den i ett omklädningsrum. När hon kom ut tog hon fram sin mobil. Mobilen var gjort av PDA
(Pet Daimond Allians). Hon skickade ett SMS till sin mamma:
Hej mamma!
Jag åker med Guppy till Vifteborg lite senare idag.
Ok?
MVNH (med vänliga nyckelpige hälsningar) Muffin ♥
Hon skickade medelandet och gick vidare upp mot blomsterbutiken.
Vid blomster butiken stod Cup Cake.
-Hej Cup, hojtade Muffin. Det ska bli kul att träffas sen! ;)
-Hej Muffin, sa Cup Cake. Jag vet inte om jag kan komma, jag ska hjälpa mamma i blomsterbutiken.
-Jaha, vad synd, sa Muffin.
-Men jag kanske kommer i alla fall, sa Cup Cake. Hejdå!
Muffin började gå ner mot hammnen. Muffin tänkte ta en tur till Vifteborg och ha lite kul där.
Hon hoppade på den lilla båren och visade sin åkbiljett. Guppy plaskade på i en halvtimma, sen var dem i Vifteborg. Det var vackert. Sten marken, ängarna, labyrinten! Jaa, allt var fint. Muffin träffade sina kompisar och snipp snapp slut så var dena saga slut!

Det är inte det att man ska vinna allt, man ska bara ha kul. Jag är sån dålig förlorare! När nån annan vinner något blir jag alltid sur. Så förlåt! Vi sees så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥