.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

tisdag 5 oktober 2010

Jag och Anzy

Hejssan!
Nu fick jag ugglan. Jag träffade Anzy vid Pokopetsbanan klockan 21:00 ungefär. Vykortet har kommit:
Såhär står det:
Jag och Anzy körde 3 matcher, jag vann 1 gång och han 2 gånger. E bild på mig och Anzy:
Båda vi hade ugglor ;) Min uggla heter Moondust (på svenska: Månstoft). Klicka HÄR för att komma till Anzys blogg. Håll höjd alla pandor där ute! Och glöm inte att anmäla er till bloggstaffeten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥