.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 13 mars 2010

Ellas fest!

Flora555 har varit i Ellas trädkoja! Hon fick en vännerförfrågan Det var från Panfu_Ella! Hon Skickade en till Panfu_Max också!! Det var jättehäftigt! Tack Panfu_Ella och Panfu_Max!! Här kommer några bilder:
Ett slags kort Max och Ella har i hörnet:
Fint va! I Panfu! Det var jättecoolt! Vi dansade, pratade, vinkade och hade jätteroligt! När jag såg Panfu_Max och Panfu_Ella blev jag helt stum. Sen började jag skrika! Sen stack allesammans till Ellas trädkoja och festade! Det var så häftigt! Det där Måste jag göra om! Vi hade jättekul! Jag tycker synd om dom som missade det: (Men ibland missar man och det får man tåla). Det här var första gången på 1 år som jag träffade dom (jag började Panfu ungefär då). Hejdå vi ses!

/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥