.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

fredag 12 mars 2010

Förlåt Emely

Emely och jag hade bråkat lite idag! Det var så att vi var på Karibiskastrarnden och plötsligt gjorde hon sig illa och stack till sjukhuset utan att säga nåt. Jag blev jätteledsen och sen blev det en sån stor grej. Jag gråter nästan på riktigt för jag och Emely är ganska nära datakompisar. Jag vill bara säga: Förlåt Emely!!! Och om du godkänner urskäkten skriv en komentar!!

/Flora

1 kommentar:

  1. Det gör jag vi möts på karbiskastranden i bollywood där kan vi prata lite om saken Häslningar Emely101! :)

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥