.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

torsdag 4 mars 2010

Ursäkta igen!

Jag har fastnat så jättemycket på Stallet.se! Jag måste komma på ett sätt att kunna skriva mer på bloggen. Förresten har jag blivit gm i stallet. Gm betyder guldmedlem eller guldmedlemskap. Här kommer en bild på alla mina hästar, det finns fyra andra men dom syns inte på bilden här.
Fint va? Brownie är min favvohäst! Kolla Bobby! Hej på er alla! Hur mår ni?? Jag mår bra! Hej Bobby Vi ska sluta nu för jag ska fortsätta med Stallet.se. Tryck på den här länken för Att Komma till www.stallet.se .

Kram Bobby & Flora ;)

3 kommentarer:

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥