.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 13 mars 2010

Max och Ella

Jag mejlade Max och Ella om dom kunde komma när jag var inloggad (jag har aldrig träffat dom in Panfu). Jag har inte fått nåt svar. Men på Panfubloggen stog det att dom skulle komma till den nya servern klocken 16.10 alltså 10 minuter över 4. Då ska jag vara där. Här är en bild på den nya pandavärlden. Jag ringade in den i rött.
Jag förstorade den till stor så ni kunde se den bättre. Ha det bra alla pandor och mäniskor!

/Flora555 & Flora :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥