.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 13 mars 2010

Panfubloggen

Jag är med på Panfubloggen kolla:


Wow Wow Woooow vad vi träffade många pandor idag, jag har aldrig sett så många pandor på ett och samma ställe tidigare, jag hade tur som hann ställa undan alla mina möbler i två rum så att alla fick plats!

Ja Ella det var nästan det värsta (bästa!) jag varit med om! Jag undrar hur många pandor det finns i Sverige egentligen, kanske flera miljoner!!!

Ja säkert hundra miljoner-miljarder-biljoner Max! Vet ni förresten hur många människor det egentligen bor i Sverige? Och vet ni hur många det bor på hela jorden? Och vet ni hur många det bor i hela universum?

Nåja, vi ville faktiskt visa er alla bilderna vi tog idag, frågesport får det bli någon annan gång Ella!

Hoppas ni gillar dom och hoppas ni hade lika trevligt som vi hade:



Jaja, du med dina hjärtan hela tiden, i sommar blir det fotbolls VM då ska du få se på riktigt fina fotbollsbilder!

Vi hoppas i alla fall att vi snart ses igen!

Håll höjd och tassarna från kakburkarna,



Max och Ella

Jag tog bort dom korten som inte jag var med på och en bit av texten. Man det spelar inte så stor roll. Där ni ser att det är en panda inringat i blått är det jag. Vi hade jättekul! Hejdå!
 
/Flora:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥