.

© COPYRIGHT PÅ HELA BLOGGEN!

Jag tillåter inget kopierande på denna blogg. Inte

lördag 6 mars 2010

Frågor & svar plus ett sjukhus

Hej allihopa!! Jag har glömt att skicka in veckans panda. Jag ska fixa det i dag. Vissa som läser min blogg har ju frågor. Därför har jag besämt mig för att svara på alla frågor ni ställer till mig ( alltså kommentarerna). Men nu ska jag visa er en bild på det nya sjukhuset i Panfu, det ligger på stranden.
Jag ligger i sängen längst borta. Jag har liksom brutit benet så jag måste ha kryckor och gips i 5 veckor och jag måste stanna på sjukhuset 4,5 veckor. Stackars dig!!! förresten så är det inte bara att gå in i sjukhuset. Man måste göra ett slags uppdrag. Han med hiphopkepsen behöver din hjälp! Han har stukat foten. För att inviga sjukhuset ska man göra en fruktdryck. Först behöver han ett rött äpple och det finns i stallet. Sen behöver han ett grönt äpple det finns i stallet vid kaninen. Sen behöver han Panfus största blomma och den finns i djungen i busken ni vet. Sen ska man hämta lemonad hos han som har drycker i discot. Sen skulle man typ vänta. Ja man skulle vänta nu i en sekund utanför stranden sen går man in och sätter på sig den i prylkorgen så den är över din panda och sen trycker man på sjukhuset och vips så kan man gå in!


/Flora:)

2 kommentarer:

  1. Kommer du spela på panfu eller kommer u bara spela på stallet?

    SvaraRadera
  2. Hej det är jag Mimmi! Host host det är jag som är med Emely101 och skriver. Host jag är lite sjuk idag. Men jag har en fråga till dig. Villket online spel tycker du är bäst och villket spel kommer sedan?

    SvaraRadera

Hejssan!
Jag ÄLSKAR att ni kommenterar men jag har några regler som ni ska följa:

Inget snusk.
Inga svärord.
Inga hot

Om man har t.ex hot i sin kommentar så godkänner jag den inte! Så skriv snälla kommentarer. Håll höjd!

MVPH Flora555 ♥